Susanne Winnubst nieuwe directeur Astrum College
Per 1 maart start Susanne Winnubst als nieuwe directeur van onze locatie Astrum College in Velp. Susanne heeft ruime ervaring in het onderwijs en is geen onbekende bij de organisatie.
Tot 2016 werkte ze bij ROCA12. Susanne: "Ik kijk ernaar uit om op 1 maart te starten als directeur bij Astrum College. In het verleden stond ik bij ROC A12 voor de klas als docent Atletiek en Burgerschap. Ik ging vaak met studenten op pad en werkte intensief samen met collega-docenten. Laatst kwam ik nog foto's tegen van boslopen met studenten van Sport & Bewegen en van een excursie naar de Ardennen met Veva-studenten, leuk om te zien!
Na mijn eerste ervaringen als teamleider volgde ik de opleiding Master Schoolleider (MA). Sindsdien werkte ik in leidinggevende functies bij verschillende mbo-instellingen. Mijn wortels liggen in Brabant, Ede, Arnhem en Oosterbeek. Mijn werk in het mbo is een van mijn passies. Al 35 jaar draag ik het mbo een warm hart toe. Er gebeurt veel binnen het mbo. Het vak van docent verandert, de maatschappij vraagt om responsiviteit van onze instellingen en de studentenaantallen staan onder druk. Tegelijkertijd is de behoefte aan mbo-professionals groot. Ik verheug me erop om als directeur samen te werken en op te trekken met de collega’s van Astrum College en van COG rond deze thema’s. Graag draag ik bij aan de ambities zoals beschreven in het locatieplan en het koersplan. Samen geven we richting aan goed onderwijs, waarin studenten centraal staan."
We zijn blij dat we in Susanne een geschikte opvolger hebben gevonden en kijken enorm uit naar de samenwerking en het verder bouwen.